2007年6月7日星期四

可怜的诸佛菩萨


昨晚, 我第一次施法器 - 铃鼓. 太紧张了, 打得乱七八糟.... 天啊, 诸佛菩萨一定被我吓死了.

其实, 其他同学打得比我好. 我是那个害群之马. 还连累了我的同学. 我真的很抱歉. :( 对不起大家!

大卫在我们上完晚课后, 很耐心地教我. 谢谢你, 大卫! 你辛苦了! 我会努力的!

很有压力. 昨晚, 睡前还一直想着自己的错. :( 真对不起诸佛菩萨, 护法神....

我希望可以把法器施好. 希望下一次会做得更好. 不然, 老师一定会被我吓死, 起烦恼... ...

1 条评论:

David (AKK) 说...

Hi Joyce,

Do bear in mind that there is no who 连累 who... we're all played in one team mah...

I believe each ppl will have his/her strong point... honestly i also can played those fa qi well EXEPT ke zi... I had to try harder for that...

dun be upset easily, together we learn & we growth :)

dun put yourself too stress... when need to let go u must let go... Its depend on situation...

All the best & jia you :)